• Hurtig og diskret forsendelse

    Bestilte varer fra os bliver behandlet
    altid diskret og sendes i umærkede kasser med posten direkte til dit hjem eller til din nærmeste posthus.

    Her kan du se, hvordan vores pakke ser

  • 30 dage penge tilbage

    I Pleasureland.dk du altid får 30 dage køb. Du behøver aldrig at bekymre dig, hvis du vil have tid til at ændre gave eller julegave, du har købt, hvis du har brug for at sende det tilbage, det eneste krav er, at produktet er i samme stand som da du modtog den, ny og ubrugt.

Handelsbetingelser

Pleasureland Handelsbetingelser

1. Generelt:

For at kunne handle hos os skal du være fyldt 18 år eller have dine forældres/værgers tilladelse. Alle vore priser er inklusiv moms

2. Leverancetider:

Vore pakker sendes med posten og leveres til det nærmeste postkontor/udleveringssted. Du informeres i et sms, når din forsendelse er kommet. Medbring gyldig legitimation for at få forsendelsen udleveret. Forsendelsen ligger på udleveringsstedet i 14 dage og derefter returneres den til os. Vi reserverer os for at det kan tage op til 3 dage at pakke din ordre i specielle situationer og ved julehandel.

3. Kortbetaling:

Vi håndterer sikker kortbetaling i samarbejde med Dibs. Dibs håndterer forbrugerens kortinformation og opfylder de strenge krav for PCI-DSS. Ved kortbetaling viderestilles du fra vores kasse til et sikkert miljø, udenfor vores hjemmeside, hvor du gennemfører købet. Pleasureland får på intet tidspunkt dine kortinformationer , disse sendes krypteret via Payson direkte til din bank. For kundens sikkerhed  dækkes kunden desuden af bankens forsikring, 3D-Secure, der omfatter utilbørlig debitering. Forsikringen gælder også hvis firmaet sættes i likvidation eller konkurs. Ved mistanke om utilbørlig kortbetaling, stoppes transaktionen af banken. Det er derfor meget vigtigt at du nøje følger instruktionerne og opgiver korrekte informationer ved kortbetaling. Ved mistanke om bedrageri kontakter vi kunden direkte for ID-Verifikation.

4. Faktura:

Ved bestilling på faktura sendes der udelukkende til kundens folkeregisteradresse. Ved tvist sker det gennem vores samarbejdspartner Klarna, der kræver at kunden skal være myndig, have folkeregisteradresse i Danmark, samt have en fast indkomst. Fakturaen sendes sammen med forsendelsen og forfalder til betaling senest 14 dage fra fakturadato. Ved overskridelse af betalingsfrist påføres et rykkergebyr på 60 kr. samt strafrente efter gældende rentesatser.

5. Fortrydelsesret:

Du har naturligvis fuld returret og mulighed for at bytte din vare i 30 dage fra modtagelse af varen, forudsat at varen er uanvendt og ikke er skadet. Ved produkter til intim brug skal emballagen være uåbnet og varen uberørt for at kunne returneres af hygiejniske årsager. Ved delretur tilbagebetales bare den specifikke vare, som kunden returnerer.For at udnytte retur-og bytteret skal kunden udfylde et returformular, der kan rekvireres via e-mail hos vores kundeservice. Herefter sender kundeservice et formular til kundens e-mail der kan printes ud og udfyldes.

6. Reklamationer & tilbagebetalinger:

Ved fejlleverance eller hvis varens kvalitet ikke er korrekt, beder vi dig om at kontakte vores kundeservice. Hvis kunden reklamerer en vare tilbyder vi gratis returfragt. Ved håndtering af reklamationer følger vi naturligvis købeloven. Du kan læse mere om købeloven og dine forbrugerrettigheder her www.forbrugerombudsmanden.dk . Ved en eventuel tvist accepterer og følger vi naturligvis forbrugerombudsmandens retningslinjer. Tilbagebetaling gennemføres senest 30 dage efter købet er hævet eller fortrydelsesretten er anvendt .

7. Persondata:

Alle persondata du udleverer til behandles naturligvis konfidentielt. Når du registrerer dig hos os, skal vi i følge loven meddele dig om, hvilke informationer vi registrerer. Vi videregiver  ikke persondata til andre, hvis ikke kunden selv godkender dette. Vi følger retninglinjerne for persondataloven og du har derfor ret til at vide, hvilke persondata vi har registreret om dig. Hvis du anser de er fejlagtige kan du bede om at blive slettet af vores kunderegister. Alle dine persondata forbliver i vores kunderegister og videresælges aldrig.
I tilfælde af undersøgelse af mistanke om bedrageri kan persondata udleveres til politiet eller domstol, hvis vi bliver pålagt dette.

8. Produktinformation:

Vi efterstæber at vore produktbilleder skal gengive produkternes virkelige udseende i proportioner og farver. Vi reserverer os for evt. fejl eller stavefejl, der kan være meningsforstyrende i vores produktbeskrivelser. Vores tilbud, udsalgspriser, kampagner og rabatter, gælder så langt lageret rækker, hvis ikke andet  er angivet.

9. Pris & sortimentsforandringer:

Vi forbeholder os retten til at justere priser inden en bestilling er færdigbehandlet i tilfælde af forandringer af skatter, told, valuta og/eller afgifts forandringer. Vi reserverer os for ændringer i sortimentet og retten til at tage varer ud af sortimentet inden et køb er gennemført. I tilfælde hvor en afsluttet bestilling ikke kan leveres informerer vi kunden om dette, samt makulerer fakturaen på disse varer og tilbagebetaler evt. forudbetalte varer.

10. Transportskader:

Hvis du opdager at din forsendelse er skadet, når du modtager den, skal du direkte reklamere dette på udleveringstedet. Hvis du opdager skader efter du har åbnet forsendelsen skal du umiddelbart kontakte vores kundeservice

11. uafhentede forsendelser:

I tilfælde af uafhentede forsendelser på efterkrav eller faktura påføres kunden en erstatningsafgift på 250 kr. Afgiften modsvarer de omkostninger der er i forbindelse med at sende en pakke eller tage det retur og lægge varerne tilbage på lageret. Erstatningsafgiften sendes i form af en faktura til adressen hvor kunden har folkeregisteradresse. Hvis det handler om forudbetalte varer trækker vi 250 kr. fra tilbagebetalingen til kunden. Hvis slutbeløbet er mindre end 250 kr, tilbagebetales der ikke. I tilfælde af erstatningsafgiften ikke betales overdrages sagen til incasso.

12. Force Majeure:

Skulle noget af følgende indtræffe bortfalder vores forpligtelser til at fuldføre vores aftaler: Strejke, krig, national undtagelsestilstand, sabotage, naturkatastrofer, unormal nedgang i markedet, regeringsdirektiver, Hvis firmaet bliver udsat for kriminel aktivitet, større ulykker eller blokader. Alt sammen tilfælde, hvor det er uden for vores kontrol.